Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i Wydłużony okres zwrotu do 8 stycznia

Darmowa dostawa od 400 zł

Zwroty do 8 stycznia

MULBERRY

Każda osoba interesująca się modą z pewnością kojarzy brytyjską markę Mulberry. Torebki Mulberry od lat zaliczane są do grona tzw. it-bags, a sama marka jest uważana za luksusową, wyróżniającą się świetną obsługą klienta, stałym rozwojem swojego portfolio oraz tworzeniem innowacyjnych produktów, które błyskawicznie zyskują popularność wśród docelowych odbiorców. Historia marki Mulberry sięga 1971 roku. Od tego czasu firma przeszła niesamowitą metamorfozę, wciąż jednak wpisując się w potrzeby klientek, szukających ponadczasowych torebek i galanterii skórzanej.

Na naszej platformie zakupowej Miinto, znajdziesz ponad 200 modeli torebek, pasków, portfeli, a także szalików Mulberry. Wiele z nich tylko teraz dostępnych jest w promocyjnych cenach.


O marce Mulberry


Mulberry to brytyjska marka specjalizująca się w tworzeniu luksusowych akcesoriów skórzanych, sygnowanych brytyjskim rzemiosłem. Torebki, paski, biżuterię, odzież, okulary i portfele Mulberry cechuje różnorodna oferta, trwałość i ponadczasowość. Aktualnie Mulberry jest uważana za największego brytyjskiego producenta luksusowej galanterii skórzanej. Aż połowa produkowanych torebek jest tworzona w fabryce w Somerset. Na uwagę zasługuje bardzo sprawny łańcuch dostaw. W związku z tym, że wiele produktów jest tworzonych w brytyjskich fabrykach, marka może reagować szybko i skracać czas realizacji każdego zamówienia.

Marka Mulberry opiera się na partnerstwach. Posiada 120 flagowych sklepów i partnerskich punktów sprzedaży w 25 krajach. Swoje usługi sygnują mianem „omni-channel”, co podkreśla doskonałą opiekę posprzedażową, a także dożywotnią gwarancję produktów. Chociaż główna siedziba Mulberry znajduje się w Londynie, marka zatrudnia ponad 1400 pracowników rozlokowanych na całym świecie, w tym w Paryżu, Nowym Jorku, Tokio, Seulu czy Hongkongu.


Historia Mulberry


Historia marki Mulberry zaczęła się dość niewinnie, w 1971 roku, kiedy to Roger Saul, postanowił stworzyć swoją własną markę, mając w kieszeni jedynie 500 funtów oraz skórzane ścinki. Chyba nikt nie przypuszczał, że już za kilkanaście lat Mulberry stanie się globalną brytyjską marką.

Nazwa i logo marki pochodzą od drzewa morwy (ang. mulberry), które Roger codziennie mijał w drodze do szkoły. W zaprojektowaniu charakterystycznego logo z morwowym drzewem pomogła mu jego siostra. Pierwsze wdrożone projekty to skórzane paski ze sprzączkami. Później do portfolio dołączyła odzież damska i torebki skórzane. Od początku cechowała je wysoka jakość oraz ponadczasowy projekt.

Styl Mulberry, nazywany "Le Style Anglais", oscyluje wokół korzeni brytyjskich. Jest inspirowany z jednej strony dynamicznym życiem Londynu, a z drugiej - wiejską sielanką. Wzornictwo marki cieszy się międzynarodowym uznaniem, a jakość produktów jest uznawana za wręcz dożywotnią. Mulberry to największy producent skórzanych wyrobów luksusowych w Wielkiej Brytanii. Ich ponadczasowe torebki to Bayswater, Amberley, Iris oraz Alexa - uważane za klasyczne, kultowe i wciąż pożądane przez kobiety na całym świecie.


Mulberry działa w zgodzie ze swoją strategią


Głównym celem marki Mulberry jest osiągnięcie stałego statusu światowej marki luksusowej. Mulberry jest oferować wyłącznie jedyne w swoim rodzaju produkty, które będą pożądane przez klientki i klientów na całym świecie. Wysoka jakość produktów jest sygnowana doskonałym stosunkiem ich jakości do oferowanej ceny. Jaki jest główny wskaźnik efektywności marki Mulberry? Wzrost osiąganych przychodów.

Mulberry jest zorientowane na klienta. Koncentruje się na rzemiośle i innowacjach, a w centrum jej zainteresowania pozostają akcesoria skórzane. Mulberry nie tylko tworzy nowe produkty, które szybko stają się bestsellerami, ale także ożywia kultowe, wcześniej wyprodukowane serie. W efekcie, w portfolio marki znajdują się takie produkty, jak akcesoria obuwnicze, odzież męska i gotowa do noszenia, biżuteria czy miękkie akcesoria.


Wyjątkowe podejście do kampanii marketingowych


Mulberry z uwagą śledzi najnowsze trendy, także, jeśli chodzi o kampanie marketingowe. Skutecznie wdraża zintegrowane podejście do prowadzenia komunikacji z klientami i partnerami, skupiając się jednak na nowych technologiach cyfrowych. Klienci Mulberry przyzwyczaili się już do regularnego pojawiania się sezonowych klientów. Zakupów produktów można dokonać w czasie rzeczywistym.

Mulberry jest dumne ze swoich brytyjskich korzeni, co akcentuje, wprowadzając do swoich sklepów typowe elementy wystroju, podkreślające dziedzictwo marki. W parze z tradycją stoją jednak nowe technologie, których celem jest poprawa wrażeń klientów robiących zakupy w danym sklepie.


Najpopularniejsze modele torebek Mulberry


Niektóre modele torebek Mulberry napisały własną historię. Za najbardziej ponadczasową jest uznawana klasyczna torebka na ramię Bayswater, wyróżniająca się niewymuszonym stylem oraz doskonałym brytyjskim rzemiosłem. Cechuje ją perfekcyjne wykończenie i dyskretny kształt.

Wysokiej jakości skóra cielęca, z której wykonana jest torebka Bayswater jest pięknie wyeksponowana i posiada charakterystyczne zapięcie. Paski torebki Bayswater można regulować, dzięki czemu pasują one do każdego stylu życia. Ta wszechstronność i możliwość dopasowywania torebek do wielu stylizacji stała się wyróżniającą się cechą całej rodziny torebek Bayswater. Obecnie torebki Bayswater są modyfikowane na wiele sposobów - od zupełnej dekonstrukcji, po mini wydania kolekcjonerskie.

Klasyczny model torebki Bayswater należy do kolekcji ikon marki. Co więcej, torebki są tworzone z poszanowaniem zasady zrównoważonego rozwoju. Każda z nich jest wykonana z należytą starannością, w fabrykach neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. Co więcej, skóra wykorzystywana do produkcji torebek pochodzi z ekologicznych garbarni.

Kolejną wartą uwagi, ponadczasową torebką Mulberry jest model Alexa. Inspiracją do jej stworzenia stał się oryginalny styl Alexy Chung z lat 2000. Również i ten model posiada charakterystyczne zapięcie przypominające to spotykane w torbach listonosza. Alexa zadebiutowała w 2010 roku i szybko uzyskała status kolekcjonerski, plasując się wśród luksusowych torebek z całego świata zaprezentowanych w Muzeum Wiktorii i Alberta. Mocną stroną torebki Alexa jest jej inspirujący projekt, dbałość o detale oraz fakturę produktu.


Dlaczego warto kupić torebkę Mulberry?


Torebki Mulberry są ponadczasowe, co oznacza, że za 10 lat będą tak samo rozpoznawalne i modne, jak obecnie. Zostały wykonane z najwyższej jakości skóry, przez najlepszych brytyjskich rzemieślników, dlatego z powodzeniem będziesz nosić je przez wiele lat. Co więcej, z każdym rokiem skóra będzie się pięknie „starzeć”, a torebka Mulberry nabierać indywidualnego charakteru.

Szeroki wybór torebek Mulberry sprawia, że bez problemu znajdziesz taki model, który najbardziej odpowiada Twojemu stylowi i będzie doskonałym, eleganckim i luksusowym uzupełnieniem Twojej garderoby. Możesz zapewnić sobie odrobinę luksusu na co dzień, bez obnoszenia się z krzykliwymi wzorami i logo największym marek. Siła Mulberry tkwi w prostocie, która broni się sama. Już teraz sprawdź nasz wybór torebek marki Mulberry i znajdź taką, która będzie przedłużeniem Twojego codziennego stylu. Świetnie posłuży Ci zarówno w stylizacjach codziennych, jak i profesjonalnych i tych najbardziej eleganckich.

Wyczyść wszystkie filtry

Mulberry

Strona 1 z 3