Najlepsze butiki modowe na świecie w jednym miejscu I Darmowa dostawa powyżej 400,- i Wydłużony okres zwrotu do 8 stycznia

Darmowa dostawa od 400 zł

Zwroty do 8 stycznia

HUGO BOSS

Marka Hugo Boss (znana także jako BOSS) jest luksusowym, niemieckim domem mody specjalizującym się w sprzedaży obuwia, perfum i akcesoriów. Obecnie marka Hugo Boss skupia się na dotarciu do nowej grupy klientów - pokolenia Z oraz milenialsów, oferując im nowoczesne, swobodne i świetnie skrojone projekty nie tylko w wersjach eleganckich i idealnych do biura, ale także codziennych i niezobowiązujących.

W Miinto znajdziesz ponad 2600 ubrań i dodatków marki Hugo Boss z najnowszych i poprzednich kolekcji dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W ofercie dostępne są eleganckie sukienki, garnitury, płaszcze, krawaty, jeansy, bluzy z kapturem, koszule, sportowe dodatki (ręczniki, torby) i wiele więcej. Wiele produktów Hugo Boss znajdziesz w wyjątkowej cenie, obniżonej nawet o 50%. Zaznacz opcję „Przecena”, aby przejrzeć wyłącznie odzież Hugo Boss z atrakcyjnymi zniżkami.


Historia marki Hugo Boss pełna kontrowersji


Marka Hugo Boss sygnowana imieniem i nazwiskiem swojego założyciela powstała w Niemczech w 1923 roku, w 1924 roku powstała pierwsza fabryka produkująca koszule, odzież roboczą, kurtki czy płaszcze przeciwdeszczowe. Od początku zajmowała się produkowaniem odzieży codziennej, jednak w latach 30. ubiegłego wieku marka Hugo Boss rozpoczęła także produkcję mundurów dla ówczesnej partii nazistowskiej, SS, Wehrmachtu czy Waffen-SS, czyniąc z tego jedno z głównych źródeł zysku w tamtym czasie. Sam Hugo Boss był członkiem partii nazistowskiej, a w czasie wojny zatrudniał 140 robotników przymusowych. Hugo Boss zmarł w 1948 roku, jedna firma przetrwała, zarządzana przez zięcia założyciela - Eugena Holy. W 2011 roku marka Hugo Boss wydała oficjalne oświadczenie, w którym wyraziła „głęboki żal dla tych, którzy ponieśli krzywdę lub trudności pracując w fabryce prowadzonej przez Hugo Bossa pod rządami narodowego socjalizmu”.

Tymczasem po zakończeniu II wojny światowej produkcję mundurów zastąpiły projekty męskich garniturów. Na początku lat 70. rozpoczęto produkcję pierwszych kombinezonów marki Hugo Boss, a kilka lat później nawiązano współpracę z kierowcami sportów motorowych (w tym z kierowcą Formuły 1 Nikim Laudą czy zespołem McLaren Racing. W 1988 roku Hugo Boss wprowadził pierwszą linię zapachową, rok później okulary przeciwsłoneczne, a 2000 roku rozpoczął tworzenie pełnych kolekcji damskich oraz odzieży dziecięcej od 2006 roku. W 2020 roku Hugo Boss stworzył pierwszy, w pełni wegański garnitur męski.

Obecnie produkty marki Hugo Boss są dostępne w 128 krajach, w 451 sklepach stacjonarnych BOSS i HUGO, a także innych sklepach i outletach - w sumie w około 5600 punktach sprzedaży.


HUGO i BOSS


Hugo Boss posiada dwie silne marki, z których każda posiada inną grupę docelową. To, co je łączy, to doskonały krój, wysoka jakość i niesamowite dopasowanie. Marka Boss dla kobiet oferuje szeroki wybór ubrań biznesowych, codziennych i wieczorowych. Wszystkie projekty wyróżniają świetnie skrojone elementy oraz ponadczasowy styl połączony z nowoczesnymi akcentami. Marka Boss dla mężczyzn szybko doczekała się statusu ikony krawiectwa. W tej kolekcji dostępne są wspaniale skrojone garnitury, ubrania codzienne i sportowe. To ubrania, które zostały dopasowane do szybkiego stylu życia aktywnych mężczyzn. Od 2022 roku, w wyniku sporego rebrandingu, marka Boss jest teraz skierowana do millenialsów w wieku od 25 do 40 lat.

Hugo dla kobiet to marka, która nie uznaje kompromisów. Została stworzona dla wszystkich klientek, które chcą, aby ich niekonwencjonalny styl odzwierciedlał ich wewnętrzną postawę. W kobiecym stylu Hugo nie obowiązują żadne zasady. W kolekcjach oferowane są sukienki, odzież codzienna i eleganckie ubrania biurowe. Marka Hugo dla mężczyzn to niepowtarzalne kroje, mocne akcenty i czyste projekty. To ubrania przygotowane dla indywidualistów stąpających po własnych ścieżkach. Widać tu inspirację swobodnym, miejskim stylem, doskonałym dla influencerów i kreatorów mody. Marka Hugo chce trafić do swojej nowej grupy docelowej, jakim jest pokolenie Z, czyli osoby do 25 roku życia. Z tego powodu produkty Hugo są dostępne w bardziej przystępnych cenach oraz promowane przez największych influencerów i celebrytów młodego pokolenia (m.in Kendall Jenner, Maddie Ziegler czy Aduth Akech). Głównym ambasadorem marki Hugo Boss stał się zajmujący 2. miejsce pod względem popularności na TikToku - Khabane (Khaby) Lame.


Marka Hugo Boss w świecie mody i sportu


Hugo Boss jest kojarzony także ze swoich kampanii, współprac z innymi markami oraz organizowaniem licznych wydarzeń. Wszystkie działania marki Hugo Boss opierają się na innowacyjności, precyzji, sukcesie i zrównoważonym rozwoju. Program sponsoringu marki Hugo Boss narodził się już w latach 70. i towarzyszy marce do dzisiaj. Hugo Boss wspiera golf, sporty motorowe, piłkę nożną, tenis i sporty zimowe.

Dużym szokiem dla fanów mody i marki, stał się ogromny rebranding w 2021 roku. Oprócz podkreślenia dwóch różnych grup docelowych dla marki Hugo i Boss, postawiono także na cyfryzację. W mediach społecznościowych uruchomiono dwie globalne kampanie #HowDoYouHugo oraz #BeYourOwnBoss z modelkami, wpływowymi osobami, sportowcami i artystami w rolach głównych. Dodatkowo stworzono taneczne wyzwanie na platformie TikTok, aby zwiększyć zainteresowanie nową kampanią.

Hugo Boss od początku był traktowany jako marka tworząca ubrania dla zamożnych ludzi sukcesu. Obecnie słowo „sukces” nie jest już definiowane tak, jak było jeszcze 10 lat temu. Według marki Hugo Boss, aby odnieść prawdziwy sukces, nie trzeba być menedżerem, wystarczy pisać własną historię, odnajdywać własną drogę i kierować się swoimi zasadami. Dowodem na to jest pierwsza od dziesiątek lata zmiana logo marki Hugo Boss, na bardziej przystępne i nowoczesne, wyglądające świetnie także w aplikacjach cyfrowych.


Rosnąca oferta produktowa Hugo Boss


Marka Hugo Boss przestała już kojarzyć się wyłącznie z eleganckimi garniturami i strojami biznesowo - wieczorowymi. Wraz z pandemią, przyszedł czas na zmiany. Obecnie coraz więcej młodych ludzi stawia na pracę z domu, a nawet, jeśli wybierają się do biura, preferują swobodne i wygodne stylizacje. Hugo Boss szybko wyłapał ten trend i postanowił dostosować się do nowych wyzwań dodając do swoich kolekcji wiele „luźniejszych” elementów, nadal modnych, ale zarazem nowoczesnych i zróżnicowanych.

Skupienie się na nowych, dużo mniejszych niż dotychczas grupach docelowych klientów to efekt targetowania. Zwrócono także uwagę na różnorodność klientów, oferując im stroje, które można założyć w domu lub w biurze, podkreślając swój styl w wyrafinowany i nowoczesny sposób. Wszystko po to, aby odejść od łatki „marki od luksusowych garniturów”. Nie oznacza to jednak ujmy na jakości ubrań. Nowe kolekcje odzieży Hugo Boss zawierają teraz więcej elastycznych materiałów. Oznacza to, że zawsze wyglądają świetnie i potrzebują jeszcze mniej uwagi.

Wyczyść wszystkie filtry

Hugo Boss

Strona 1 z 40